Rida travhäst!

Veckans ridpass är åter igen över, och det var riktigt roligt. Syster med pojkvän körde Spiken, och jag tätt styrd bak i nacken på dem (syrran hade jätteren hjälm efteråt). Eldorado var något på G och ville helst förbi Spiken, men d tyckte inte amatör-Tessa att var en så bra idé. Jag tappade stigbygeln helt 1 gång, och hade den feljusterad ungefär 73 gånger, den hoppa lixom mitt på foten o sådär, har inte riktigt fått in d där ännu. Men annars gick det riktigt bra och höll i trav över en halv timme totalt. Får se vad ryggen tycker denna gång, förra veckan hade jag ju lite känningar. 




Hännan kommer jag på Eldorado!

Kommentarer
Postat av: Kim

howdy cowgirl ;D

2009-05-11 @ 20:54:43
Postat av: Catta

Tusiken va du ser proffsig ut!:)



Ridning borde va helt ok träning för din rygg, jag menar det finns ju handikappridning (terapiridning) så det kan ju inte vara skadligt.

2009-05-12 @ 08:23:55
URL: http://cattah.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Haha, jojo JÄTTEproffsig =) 2:a gången på typ 10 år som man rider. Just d, hoppas d e ok, känns ju ok. Fast man e lite mör dagarna efter. Men det tar sig. Kram!

2009-05-12 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0