Leksaksutställning

Dagen har varit full av inspiration. På 7 timmar har vi avklarat vår leverantörs hela sortiment och beställt varor uppåt öronen. Började morgonen med att äta buffé på Rolfen. Gotti gott. Väl framme vid målet fanns kaffe med söta tillbehör. snaskade lite på det tills vi vart bjudna på lunch. Sushi valde jag, 11 stora bitar av lax och avocado. Så jävla gott, fick en tillhörande soppa till oxå. Och kaffe o sött på d. Det stod ju framme hela tiden där så man gick ju o nalla hela dagen.

Pv hem började oljelampan lysa på Anders bil, köpte olja o fyllde på mitt i stressen då vi hade 1 timme kvar till avgång. Avslutade dagen med buffé på Rolfen, gott igen och en massa fromage till efterrätt, vin o kex slank oxå ner. Undra int på att man fick pruttattack i bilen, stackars medresenärer säger jag bara. Nu e jag ännu så mätt (så jag sku borda gå o kacka lite innan jag går o sova).

Möra ben. Natti.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Fy tusan vad gott med sushi! Jag har inte käkat de på så himla länge och är riiiktigt sugen!







2009-05-13 @ 08:37:04
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahah. Kacka, det ÄR verkligen ett snyggt ord!

2009-05-13 @ 13:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0