KRAPPOLA!

Igår hade jag SPA på Cikada. Gamla godingar från Strandnäs + Jenny var med och skrubbade sina lekamen. Vi badade 30 gradig pool som Chrille hade fjuttat på extravärme i bara för vår skull, bastade, ansiktsmasker, fila fötter, naglar och t.o.m lack på mina tånaglar, D va INTE igår  som mina tånaglar fick sig ett lyft kan jag säga. Jag bjöd på nachos med tacofärs, guacamole och salsadipp, äppel o vindruvor fanns oxå tillhands. Anne hade med sin kappsäck till sminkväska och lirade upp mitt (och Jennys) fejs lite grann.

Gäster:
Ramona Sundström SHS -76:a
Anne Sundström SHS -77:a
Tanja "Jajja" Karlsson SHS -77:a
Marie Larson SHS -77:a
Ulle Clemes SHS -77:a
Jenny Pettersson -81:a från Sund
 

Jag provade på att köra ciderfylla på torr cider, idag har jag värre krappis än på väldigt länge. Såhär brukade jag må, men dricker jag bara öl så mår jag ju prima ballerina. Drack nog alldeles för mycket cider dessutom, och idag har jag åter igen ont i tänderna, de ilar och värker. Men kvällen var ändå lyckad och rolig. Tack alla flickor, ni e underbara!


Här var gänget en stor del av kvällen    =)   finns det hjärterum...


Ramona for på jobb och Ulle for hem, kvar stod eliten  =)

Kommentarer
Postat av: Kim

började faktiskt undra, tyckte du att jag var slirig igår? Har haft väärldens mördarkrappis jag med. Fast å andra sidan, det var värt det, verkligen. Tack för otroligt kul arkensällskap =)

2009-05-24 @ 21:14:52
Postat av: Tessa

Slirig? Vem fan va int slirig, och d ska man ju va då man e där =) tack själv, gu va vi rockade.

2009-05-24 @ 21:41:00
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Mita

Åh, va skönt att spaá lite grann! ORKA ha platt mage du då!!!!GRRRRRRR................

2009-05-24 @ 22:16:50
Postat av: Tessa

Amen va faan Mita, du e ju så TJOCK o full med valkar du så, yeah! Faktum är att den faktiskt ser plattare ut på bilden än i verkligheten. Har riktig IBS mage så jag håller väl andan där inför korttagningen =)

2009-05-25 @ 11:17:41
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för en skitkul kväll som slutade bättre än förra gången. Hehe.

2009-05-25 @ 19:46:52
Postat av: Tessa

Heh MKT bättre hahaahaaaa, internskämt e roliga.

2009-05-25 @ 22:38:04
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0