Köksluckorna

Jag har tydligen hakat upp mig på köksluckorna av allt ett nybygge ska ha. Egentligen skiter jag i själva köket, dvs stommar bla bla bla, men jag vill ha RÄTT FÄRG på luckorna, och de ska va släta. Den här tycker jag är snygg. Den är från kvik kök. Någon som vet kvik återförsäljare här på Åland? Asså bättre ställe att få hjälp, inspiration och tips än en blogg får man leta efter =) ni är helt underbara som dundrar på med kommentarer.



Det finns nåt som heter zambo kök oxå. De säljs på Coop och de får man köpa i platta paket, precis som från IKEA, men de hade inte gråa. Billiga och bra lär de vara. Samma som Marbodal, fast omonterade asså.


Kommentarer
Postat av: Cindy

Hej Tessa. Kvik har tyvärr ingen återförsäljare på Åland. Men jag vet att många tar kök därifrån. Ska luska och se om jag kan hjälpa dig med det. Det lättaste tror jag dock är att åka dit och göra en beställning och sen ta hem det med posten. Kvik har ju också ett rit program som ikea, men jag gillar det inte riktigt. Jag tror du kommer långt om du har måttena på stommarna och vet vilka lösningar du vill ha, så hjälper dom dig med att rita upp det i deras format.

2009-03-28 @ 09:24:35
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Tessa

Tack cindy! Ja luska lite o se hur folk gjort, om du orkar, sku va snällt.

2009-03-28 @ 09:34:09
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Rusta säljer oxå kök, d heter EPOQ typ, har ritprogram på nätet och finns grå luckor. Vet ej med standarden faktiskt...

2009-03-28 @ 13:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0