BIO

Jag har varit på bio. Män som hatar kvinnor. När var man på bio sist? D va hundra år sen ungefär. Filmen var suvve och lång, vilket man reflekterade över först då klockan visade att 2 tim och 20 min passerat halvt obemärkt trots de orenoverade stolarna. Skulle aldrig kommit mig iväg om inte svägis frågat. Jag har lekt med tanken, men skulle aldrig komma till skott självmant. Tack Camilla!

Hade fickan halvfull med olika läkerol som snax, hälften var slut då jag satte mig i biostolen + att jag grabbade en 1 euros Tupla utanför entrén till salen. Nu är man hemma med fisig läkerolmage som man suttit och hållt sig i 2½ timme. Skönt att släppa ut anden kan man säga.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Jag skulle så gärna vilja se den där filmen! Boken är iallafall skitbra enigt alla jag känner som läst den. Men den gick väl sista gången igår?

2009-03-16 @ 07:55:54
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ingen aaning, Camilla trodde den skulle gå mer. Jag vet inte.

2009-03-16 @ 08:11:05
Postat av: Camilla

varje kväll kl.20 till 19/3 står det på deras hemsida

2009-03-16 @ 09:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0