Li 5 år

Alltså Li fyller ju 5 på fredag och det ENDA hon önskar sig är Lilo & Stitch spelet till Nintendo DS, det är så gammalt så det finns inte mer. Mamma o pappa hade tänkt köpa det från sig, men inte ens det finns. (Men mamma ni kan köpa ett annat spel, ska kolla lite.)

Annars vet vi inte vad vi ska hitta på. Visst kommer hon att få nåt litet paket i pysselväg som hon gillar. Men det känns lite fjuttigt att ge ett 15-20 euros paket då man fyller år.  "Jag fick ju allt jag önskade av tomten, utom Lilo & Stitch" svarar hon bara. Känns ju onödigt att köpa nåt för köpandes skull. Förra året fick hon inte heller nåt "stort" utan fick en cykel på våren istället. Frågade henne om vi skulle vänta med något tills hon hittar nåt hon verkligen vill ha. Hon vart lite nedstämd och svarade "jag gillar ju att pyssla". Men en ny elektrisk tandborste kunde hon få. Hennes förra har hon haft i 3 år och den var nån gratisgåva som mamma fick från nåt postorderföretag, den har varit suvve, men börjar bli svag. Kanske Jeff kan ärva den isåfall, haha.

Har någon något BRA tips?

Kommentarer
Postat av: Camilla

pröva sätta ut det på marknaden under köpes kanske.

Funkar det annars med game boy advance tror Dessi

Annars gilla ju Dessi o även Sampa Nintendogs...

2009-01-12 @ 17:05:28
Postat av: Tessa

Jo det funkar med GBA, men asså så viktigt kan d ju inte va att man ska måsta beställa in nå gammalt spel. Hon prata om Nintendogs sen. Hellre d tycker jag.

2009-01-12 @ 20:50:57
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Andreá

Så lillstumpan fyller fem år nu. Tiden går så fort. jag känner ju inte dina barn, men det jag läst och hört om Li så verkar hon mycket äldre än vad hon är.



Jag e kass på presanger så jag har inge bra tips faktiskt. Ge en Monsterjam resa ;0)...

2009-01-12 @ 22:00:53
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hon sku nog digga monsterjam tror jag =) Jo hon e lite före sin tid tror jag.

2009-01-12 @ 22:12:06
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Anna L-B

Gulle! Synd, vi sålde Rasses gamla Lilo&Stitch på Bettans för ett par år sedan. Men jag håller med Camilla, testa att sätta ut under köpes - kanske de som köpte då tex, har vuxit ur det nu :-)

2009-01-13 @ 11:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0