Jeff, den söte lille rackarn - ÄR GLAD


Pyjamas hela dan för Li.

Jeff har varit på strålande humör idag. Så skönt och SÅ OVANLIGT. Minns inte när han varit såhär glad sist. Vi har ju börjat med system här nu när ingen av oss riktigt jobbar. Förut så har den som ska jobba dagen efter fått sova med öronproppar. Men nu kör vi vartannan natt, funkar utmärkt (för mig) då en hackad natt inte är nånting om man fått sova ordentligt natten innan och vet att man får sova nästa natt. Men Chrille blir slut, haha, han måst ta sig en tupplur på e.m då han haft "nattvak", vilket kan innebära1-5 gånger tuttrännande och 1 vällingslurk vid 6.30. Bit av kaka, säger jag. Han börjar bli gammal. Inatt är det min tur att va tuttvakt, hoppas bara inte Li oxå börjar med nå nattvak, då börjar jag klaga.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart man är på bra humör när man får ha hela familjen hemma för sig själv, speciellt syrran! utan kompisar o fläng =)

2009-01-23 @ 09:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0