Galan

Asså det var så mäktigt, kändes så NOT Åland. Först vart man pose-fotograferad när man kom in, sen lite mingel och spaneri av "jompasalen" som hade förvandlats till nåt helt annat med de svartklädda väggarna. Det var god mat och dryck, goda skratt som resulterade i stolsrock då min favorit Soundway - Tony sjönt Bon Jovi låtar, jag sjöng (skrek) så jag är helt öm i strupen idag. Plötsligt hade vi en karl mellan oss som vart rocksugen. Visade sig senare att det tydligen var Kaj Kunnas, vad sku vi veta. Har ju bara hört han på radion  =) 


Han va iallafall en frän typ den där Kaj, han slet av sig slipsen på efterfesten på Indigo och fångade brudar med den och dansade så svetten spruta. Så ska de se ut!


 
Ramona kom och sminkade mig.
TACK! Gu va gulligt. Snyggt blev det!


Lampan på galan fick mig på fall.
En sån vill jag ha ovanför trappan i nya huset!

Nu ska jag spela Nya Super Mario Bros!

Ps. Ni kan se fler bilder på tidningen.ax. Där håller min behå på och kommer ur min fina topp, haha. ROCKA FEETT!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja tackar för trevligt sällskap! Håller helt med om att det kändes NOT ÅLAND, Prima kul var det , hel seg i fötterna fortfarande o blåmärken på smalbenet från bordskanten när vi står på stolarna o diggar till Tosse =)

2009-01-26 @ 10:32:03
Postat av: Camilla

OBS kolla in att han Kaj har Jeff öron =)

2009-01-26 @ 10:33:14
Postat av: Tessa

Garv, jasså du stod o banka benen i bordet du, haha. Tack själv för att du frågade MIG, det var underbart!

2009-01-26 @ 10:34:19
Postat av: Anonym

Jo d såg man ju redan då han stod på scen, trots min kassa syn :)

2009-01-26 @ 11:23:17
Postat av: sandra

Hot mama´s!!!! shit va snyggg du blev... Var vakna du då ?

2009-01-26 @ 13:14:39
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Hemma i sängen, kläderna på samma ställe, t.o.m stayupsen tog jag av mig. Riktigt långklännings-skick var jag i. Stolt IGEN!

2009-01-26 @ 13:21:31
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0