Dagsrapport

Idag sov jag och Li till halv elva, jag drog mig till nästan elva. Chrille och Jeff har sovit på Cikada, TYST OCH SKÖNT. Drömde dock i morse att Jeff sovit såå bra hela natten, tills jag vaknade och insåg att han ju inte ens var hemma...hmm...  =)

Li har varit hemma från dagis idag och var ensam hemma då jag var och startade bord på Bettans (är ju tvärs över bakgården). Plötsligt (efter typ 7 minuter) stod hon smygandes i trappan på Bettans  =)  gulle. Sen var vi med Lotta och Katta Alm till Bagarstugan och käka. Katta har jag inte sett på typ ett år. Hon har en dotter, Vendela, som är 1½ månad yngre än Jeff, men betedde sig som om hon var ½ år äldre, duktig flicka! Sen for vi till Lotta och co och lagade middag o käka där, sen spelade vi BUZZ, roligt. Barnen ville int riiiktigt sluta. Hem och Li bums i säng, somna som en stock. Imorgon eventuellt dagis då.

Jag är själv hostig och otroligt snorig, men INGEN feber, I´m strooong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0