SPA och middag med brudarna

Igår var vi till Mariebads SPA-avdelning och riläxa. Jag, Sandra, Lina, Anna K och Jenny Schumeister (stavas?) Alla hade korta behandlingar, jag tog spa-manikyr, då mina händer är i ungefär samma skick som när jag hade slipat hela Lis säng med sandpapper. Dom fastnar i alla kläder och det rispar och jag ryser. Jag fick handpeeling, fuktgivande mask med massage och lite nagelvård. Såå vad-jag-behövde. Sen åkte vi taxi till Umbra. Åt så jääääla gott, grönmusslor till förrätt och gnocchi (som jag uttalade GNOTTCHI, fast man ska tydligen säga jnocki, hur fan man no sku veta d) till huvudrätt. Martini Rosso, vin och kaffedrink slank oxå ner.

Traskade vidare till Indigo, där vi gjorde entré som nå backpackers med våra ryggsäckar och väskor. Där var glest med folk och det var skönt. Ännu en "fylla" att vara stolt över. I skick, satt och umgicks med alla söta flickor hela kvällen. Halva gänget gick vidare till Dinos, men då tog jag och Sandra våra kloka huvuden och taxade oss hem. Idag mår jag som en prinsessa. Vaknade nio och steg upp kvart över, inte ett spår av all alkohol (förutom min andedräkt), dock trött. Har dammsugit och städat lite. Våran diskmaskin pajade igår (hjälp!) så jag har diskat så händerna fått sin ursprungliga frasiga yta.


     

Kommentarer
Postat av: sandra

i am soo proud....men mår ändå lite holger idag..tack för e superkväll

2009-02-21 @ 11:56:21
Postat av: Tessa

Ja e me sååå praud. Mådde prima hela dan, trött som en jagad dock.

2009-02-22 @ 08:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0