Brr Zzz

Men god damn va 1)kallt d e! Mina fötter är som isbitar trots strumpor och fårskinnstofflorna på. Kylen är tom så idag blir d bussig fantasimat, har lite päron på kokning, får se va d blir av d. 2)Grava blödningar har jag så jag kan int fara på Aquabike ikväll.

Fast idag har jag varit med kusin Sandra HELA DAN. Vi for till Mariebad o simmade med småttisarna imorse. Tiden i vattnet var inte så lång p.g.a punkt ett och två ovan.


Här sprang dom omkring o blöja sej.

Sen strittade vi till standardhaket EAT på lunch. Juhuu lite vild idag så idag valde jag en macka istället för sallad. SLURP! Can´t get enogh helt enkelt . Kråkorna sov som två klobbade sälar.

Det tar på att vara till badhuset, och promenera omkring på stan och äta gott. Nu e man SLÖ DELUXE. Ska se hur mjuka päronen blitt...

Kommentarer
Postat av: Andréa

Ja, nu får våren snart komma! Golvet hemma är också kallt som attan. Gäller att ha raggisar och ulltofflor.



Mysigt att de två små kussarna får va tillsammans!

2009-02-19 @ 20:51:07
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Mita

Shit, du e ju helt wild and crazy!!! En macka ist. för sallad, hjääälp.....=)

NÅGOT söta blöjnissar!

2009-02-20 @ 17:42:35
URL: http://mita.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Hahaha, jammen jag tar ALLTID samma samma sallad. Är ju dessutom en smörgåsälskare så dregglet rann medans jag betala =)

2009-02-21 @ 11:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0