Härmapa

Jeff är så impad av sin storasyster och gör efter henne hela tiden. Fick lite nippran på dem idag, så jag måsta kasta ut dem i inhängnaden. Li skulle banne mej inte ut hon, nä-ää! Efter lite hot o varningar klädde hon glatt på sig. Jag hiva ut lite kastruller, spadar, skedar o djur och efteråt fick jag höra att det hade varit SÅ HIMLA ROLIGT!

Själv så passade jag på att städa lite o plocka, tvätta, ja sånt som man gärna gör utan att någon hänger en i benet. Plötsligt gled familjen Clemes förbi på trottoaren, Fanny vart kvar med Li här så de var ut en stund innan de kom in för att hoppa hage på Lis "nya" (beggade) matta som kom från Krokens nytvättad och så fin i jul!

 


ÖÖÖÖÖÖ


Kommentarer
Postat av: Camilla

snygg o pigg halare åt lillemannen, me like =) Blå mjuka halsduken glömdes dock kvar..

2009-12-30 @ 09:25:16
Postat av: Tessa

Ja han måste ju synas.

2009-12-30 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0