Thaimassage o poolbad

For på thailändsk fotmassage
Jobbade 10-17 utan att sitta ner en gång då söndagarnas pass är sittfria. Liite pippi fötterna, då man inte är van med det där hårda stengolvet. Klockan 19 hade jag thailändks fotmassage inbokat på Orchid Thaimassage. Alltid lika skönt att kasta sig i den fluffiga fotöljen och luta bak ryggstödet så fotstödet far ut, and off we go...


D här var innan zzz....Siriwan sätter igång


...här badar Li med Cassandra o Frida medans jag masserar mej. De har varm uppvärmd pool på gården. Najs! Li med sin snorkel, så stolt. Hon dyker och kommer upp o ur pipen kommer en sträng vatten -hon ska med i havet o snorkla med mej nästa gång jag gör d i turkost vatten!


Kommentarer
Postat av: Lowa

Bra idé! De här skall jag göra..

2009-08-31 @ 06:39:35
URL: http://lova.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0