senaste dygnet

Usch vilken dag. Riktig mördarkrappis med obotlig huvudvärk o spyattacker. Nu är snart förhösten här och jag tror jag kastar in handduken för sommaren. Flytten närmar sig med stormsteg, en massa stora projekt nu asså. Så helgerna ska få gå åt till annat (om det inte är nåt speciellt  =)  nåja, den här teorin kan ha gått över på onsdag eller torsdag. Man vet aldrig med hon här Helsingskan.

Vart ju bjullad på mat hos Loikas igår, hade med mig barnen som Chrille sedan hämtade. Sen for jag, Lina och Anna L-B o kikade på Robbe som var med i kändispokern, han vart 5:a eller var det 6:a? O kikade på Stenmarck-Johnsson uppträdandet, Dinos o slutligen Arch.

Tog ett barnfritt dygn fr.o.m igår kväll. Det var väl inte iår kan man säga. Idag har jag legat på Jennys soffa hela dagen. Blitt bjuden på lasagne o kaffe. Tagit det riktigt lugnt och slumrat mellan varven, skönt. Det är ett tecken på att man är borta för sällan då Li ringer och har gråten i halsen och vill att jag ska komma hem. Även om det tar ont i hjärtat så får jag på samma gång den där jävlar anamma känslan, och blir trotsig och skulle helst ha stannat borta ett dygn till. Men ack så gulliga och glada barn det var hemma då jag kom hem. Hur kan dom ha blitt så mycket sötare på bara ett dygn?

Nu mår jag riktigt illa ännu, sängdax.

Nåja 107 snarlika draman känns det som har hänt igår/inatt. Vissa människor ska helt enkelt inte dricka alkohol!!!


Kommentarer
Postat av: Kim

det är inte ofta jag säger detta, men nu kommer det direkt ur hjärtat.

"Krya på dig, vännen"

2009-08-22 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0