Hussnack

Nu sitter jag i en djungel av benämningar på alla micron, utdragbara fläktar, indukstionshäll, integrerade vitvaror, kyllåda. Jag har suttit i timmar. Men nu räcker d. Tur att man inte är så knepig på att bestämma sej, utan man tar nåt mitt i raden bara o går o frågar försäljarn om d e bra. Vi vill ändå inte ha nå High tech prylar med extrafunktioner. Helst en micro med två rattar osv. Men däremot så MÅST vi ha en sån här:


kyllådor från Norcool

Vill även ha Mora izzy C+ kran till köket. Inbyggt med kolsyrepatron. Yes! Var via huset idag o de har nästan lagt klart jumboplattorna. Måste ev. beställa 1 kvm till. Får veta imorgon. Köket är ännu inte beställt. Har lite anmärkningar  =)  Har fått offerter o ritningar på skjutdörrar o garderober, grovköksplaneringen. Ser bra ut. Bara att skriva OK o blunda för priset.

Är det förresten någon som har en bra schablonmodell på prinsesskrona? Det är dax att dutta de önskade prinsesskronorna på den knallrosalila väggen med guld och silver...

Kommentarer
Postat av: Nyfiken gäst

Klicka på kronan och spara för att sen printa ut i bra storlek. Du menade väl att du skär ut mallen själv på styvare plast och duttar eller ville du ha färdig mall för det hade jag inte



http://merlocki.deviantart.com/art/Crown-22534141

2009-08-11 @ 02:39:39
Postat av: Cindy

Åh måste komma över och kika någon gång.... är sååå nyfiken. Det där med kyl lådor funderade vi också på men det slutade att vi sket i det. Kan hända att man ångrar sig. Har du inte någon ritning på köket du kan visa? Kram och lycka till med allt.

2009-08-11 @ 10:37:01
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Andréa

Kyllådor.... aldrig sett förut.. Hi hi, jag e nog lite efter jag säkert.. Men fan va smidigt det verkar vara!



Så Li ska få ett prinsessrum, härligt! Man kan ju leva ut sina egna gamla flickdrömmar när man själv får ett flickebarn. Jag ser fram emot att göra Arons rum fint, har massor av ide´r. Kanske inte princessrum då men.....

2009-08-11 @ 15:52:37
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Mita

Ni har att göra...men Guuuu så kul!!! Åker förbi varje morron p.v till dagis och glooooor!!! Skiiitfint ser det ut!!!! =)

2009-08-11 @ 17:53:32
Postat av: sandra

nice.. tänker SNO iden om vi bygger hus nångång.. kylådorna asså... great!!

2009-08-11 @ 20:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0