Gårdagen och dagen

Fredag
Gårdagen var riktigt skoj. Började hos Anne, inga bilder tyvärr. Men kräftor åt vi och sen via Dinos o slutade på Arken där man härjade vilt omkring i vanlig ordning. Inga stora bulor i huvet, de sviterna jag har är 2 lårkakor på vardera lår, och dom fick jag innan klockan var tolv. Så rätt nöjd e man. Dessutom så drack jag bara vatten efter två tiden, men vart ölsugen på Knorringbryggan vid halv fem o börja suga i mej öl, men jag tog mitt sunda förnuft till fånga o måsta sprang ifatt min karaktär hemåt.

Lördag
Idag har man mått prima ballerina och varit på Röda Kors marknad. Li och Jeff fick åka karusell, Jeff fick i vanlig ordning totalt psykbryt då han skulle lyftas därifrån, vill ha mer. Så därför fick han heller inte åka häst.




Pv hem kom störtregnet. Sånt där härligt sommarregn. Li bad om att få vara ute, och eftersom d inte var så länge sen man var barn själv *harkel* så minns jag ju hur kul det var så hon fick vara ute o blöta ner sig in på huden.


Barnen fick meta på marknaden o fick lite ditt och datt, Jeff fick bl.a chokladdragerade jordgubbsbitar. Dom VRÄKTE han i sig hemma sen.


Hesburger på middag o sen en liten familjetur o fick se ett häftigt moln.

En familjedag. D va länge sen.

Kommentarer
Postat av: Mia (Alexanders mamma)

Den där bilden är taget från mitt bostadområde!! :) Kom och sök upp mej nästa gång, bor mitt i det typ!

2009-08-02 @ 07:45:46
URL: http://livetpamyrbacken.blogspot.com
Postat av: Tessa

Sant! Jo jag har ju varit hem till dej juh =)

2009-08-02 @ 15:31:20
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Mia (Alexanders mamma)

Jamen för fan, de ha du ju!:) Hade jag glömt...

2009-08-02 @ 16:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0