Home alone

Min envisa förkylning ger inte med sig, jag har ont i huvet. Och då jag böjer mig ner så bultar det i... ja inte i bihålorna men i HALSEN!?! Så hoppas man int får nå jävla streptokocker på det här, eller nån asig angina. Nu har jag fräst gröngul snor i över en vecka, jag har fräst så öronen piper och knäpper. Jag har haft örvärk och tänker det fortsätta så blir jag ju gäälen. Asså varför inte vara sjuk o febrig några dagar så e d bra sen. Nej seg jävla flunssa ska man få, och det är ju inte första gången. Var ju såhär i 1 månad dec/januari.

Chrille tog med båda krumelurerna till Cikada för bastu och övernattning. Jag är alltså ENSAM HEMMA. Det rycker lite i fingrarna till att ta tag i nåt projekt eller städa lite, men jag ska nu ta en påse micropop och lägga mig under filten i soffan och zappa. Händer ju typ en gång per år att jag gör de. Det tempot jag kört senaste veckan kan bara inte göra någon frisk. Kanske jag är frisk imorgon då (sure) om jag får sova tills jag vaknar av mig själv.

Nu kommer Äntligen Hemma! (Brr, har frossa).


Kommentarer
Postat av: Kim

Ts det lugnt bara =) har sagt det förut, men säger det igen "DET ÄR DU VÄRD" =)

hatar vårflunssor, de är verkligen sega =(



Krya på dig vännen.

skickar en värmande bris

2009-04-21 @ 20:17:01
Postat av: Anonym

Låter burrigt de där! Fy farao för att va sjuk, men som sagt finns de värre saker än förkylningar! Men den tanken hjälper inte speciellt mycket när man är sjuk, ha ha!



Skönt att va ensam hemma! Men måste kännas lite ödsligt på samma gång ändå skulle jag tycka.... Alla mysgullen borta, hujj..Men du behöver nog den där sömnen!



Krya på dig nu då!

2009-04-21 @ 20:33:11
Postat av: Andréa

De va jag som va anonym

2009-04-21 @ 20:33:53
Postat av: Mita

Proppa i dig poppisar tills ögonen blöder och soooov riktigt gott!!! Krya på dig!

2009-04-21 @ 20:37:15
Postat av: Tessa

1 påse poppisar slut, sugen på nåt mer =) måst gå o rota i skåpet.



Ja förkylningar är bagateller, dom kommer som ett brev på posten, ligger o nöter lite på köksbänken och hamnar sedan i pappersreturen. ÖDSLIGT? Nää, men ovanligt tyst och skönt.

2009-04-21 @ 20:43:01
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

Tessa; Chips & smältost-dipp? ;)

2009-04-21 @ 20:47:30
Postat av: Jenny

Härligt! Ta hand om dig! KRam

2009-04-21 @ 21:38:45
Postat av: Tessa

Fäään, tänkte cykla o hämta (bilen e på service) men orka int =)



Nu e d natti. Ska bli sjööönt.

2009-04-21 @ 21:54:47
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: mia

krya pa dig gullet. sjalv har jag en unge som hostar konstant o snorig o har varit d i 4 veckor. Har ocksa spenderat 2dgr pa sjukhuset o over natten. myspys. viitu jag behover en flaska vin o cigg valllladans snart innan man gar under...

2009-04-22 @ 12:55:38
Postat av: Tessa

Asgarv Mia. Cigg o en paava vin gör en ju väldans mycket tröttare men ack så gött d känns medans man avverkar den (eller fler) värt d, helt klart. Ska ja komma över?



Att ha sjuka barn suger mer än att va sjuk själv.

2009-04-22 @ 16:46:39
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0