Gränna

Li har under ett års tid (minst) varit bombsäker på att hon ska bli hästledare när hon blir stor. Men då vi stod och kikade på när de lagade polkagrisar säger hon:

"Jag ska inte bli hästledare när jag blir stor, jag ska bli polkagrislagare".

Vi har nu diskuterat det där, och kommit fram till att man kan vara både och, karriär.


Jeff längtar tills han oxå får äta polkagris. Sådär glad (speedad till AD/HD) som Li är på bilden, blir man av lördag alla dagar. Grännatrollet i den mysiga staden Gränna.


Kommentarer
Postat av: Mita

Ååååh, va härligt randigt och smarrigt det ser ut....

Blickar själv tillbaka till familjen Lunds otroooliga bilsemester för 100 år sen! Herregud....den absolut fulaste bilen på varje camping tillhörde oss OCH vi hade det i särklass minsta möjliga tält med flest möjliga personer i....snacka om "Sunes sommar 2"! Men ack så kul vi hade, då besökte vi bl.a Gränna =)

2008-09-06 @ 22:50:54
Postat av: Tessa

Hahahaha, jag dööör, va slut du e. Men tur att ni hade skoj iallafall. D hade vi med! Inknölade på världens minsta hotellrum som man typ måsta klättra över babysängen för att komma till toaletten om natten, haha.

2008-09-06 @ 23:06:16
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

Jag o flickan for via gränna på vägen upp, d kommer att bli ett återbesök där, den saken e säker =)

2008-09-06 @ 23:39:54
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: kussa sandy

hahhaaha..mita, du e slut! vi hade ju givetvis en ganska liknande semester som barn, fast i husvagn på öland! pissregn ALLA dagar så vi satt inne i den där förbannade husbilen och spela kort och STRED!!! ALDRIG MER! SA MORSAN...

2008-09-07 @ 08:03:15
Postat av: Andréa

Det låter som detta är något man borde göra någon gång i framtiden för att skapa roliga barnomsminnen till sina barn?! jag kan se er framför mig mita, kul syn må jag säga!

2008-09-07 @ 09:49:24
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Mita

Ja, herregud det ÄR nåt speciellt me dom där "åh, va härligt att vara tillsammans" semestrarna tror jag! Katastrof! =)

2008-09-07 @ 10:12:29
Postat av: Camilla

Mums! vilken lördag ska vi träffas o mumsa??? För ni köpte väl någon med salmiak oxå????

Det brukar bli bra klibbigt efter en stund eller är det bara hos oss som allt efter en stund sitter ihop m polkagrisarna?

2008-09-07 @ 14:01:33
Postat av: Tessa

Det är bara hos er d Camilla, hos oss finns inge klegg i håret, inga märken runt mun, polkagrisarna äts fint och rakt och plastet och pappret sätts fint på då man inte orkar äta mer...nej va prata vi om nudå. =) finns d salmiakspolkisar???



Men herregud, jag har då "missat" de där myspys campingsemestrarna som ni snackar om. Kanske va ma o pa så pass "förståndiga" att inte ens försöka. Men d e ju härligt att skratta åt i efterhand. Fy faan säger jag bara asgarv

2008-09-07 @ 20:29:50
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0