Ang. Jeff

Hade telefontid till barnläkare Snuffe idag. Han ansåg att gastroskopi i Uppsala är nästa steg. Usch, då måst han sövas. Ha int berättat åt Chrille än, han kommer att protestera. Men vad ska man göra då han spyr och spyr, han kan ju inte dricka om dagarna för d kommer i retur tvärt. De enda gångerna han dricker mer än 5 ml typ e då han ska sova på dagen, då fyller jag en paava till fullo, för när han ligger ner så spyr han inte. När han ska sova på kvällen, vid midnatt och vid 6-7 tiden. It´s not normal.

Vi ska även till labben och ta ett blodprov för celiaki. Ska det inte ha ett slut d här.

För tillfället ligger den icke alltför undernärda Jeff i sackosäcken o kikar på Pingu, gnagar på en tutt som han tydligen har bestämt sig för att inte tycka om, kinkblåsa. Jag är så impad över att han diggar d så jag utnyttjar d till max. När Li var liten, hon fick knappt titta på TV alls, och det hon skulle se på skulle vara pedagogiskt och lärande, hoh ho. Nu e d andra tider. Sätter fast på en skräckfilm bara han sitter still. Nu e d slut på friden hör jag, han jonglerar med Lis kundvagn. Sovdax. Sen ska jag promenera i regnet till lunch med Lina och Anna.

Kommentarer
Postat av: Camilla

oj stackars liten Jeff!

Men så hörde du ordet Uppsala o tänkte hm resa... shopping...Jeff sover/sövd...jag far =)

Hur långt i framtiden ligger sådant o vad sku de göra då med fasters gullet, bara konstatera? eller kan något göras?

2008-09-09 @ 10:26:31
Postat av: Kim

stackars jeffen :/

2008-09-09 @ 11:02:09
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Andréa

Oh vad jobbigt för er! Jag blir alltid extra glad att Aron inte har varit sjuk eller haft problem alls, när jag läser sånt här. Hoppas hoppas att allt ordnar sig snart så ni får lite lugn och ro i livet. kram till er!

2008-09-09 @ 11:19:07
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: kussa

STackars gulle ,va jobbigt. Jag tror att du förhoppningsvis tycker det e jobbigare än lillen. Gastroskopi e ju ingen höjdare, men desto fortare det åtgärdas, desto fortare blir allt som normalt ska vi hoppas.. puss



Som underhållning hemma, så sätter jag chilie framför tvättmaskin. Höjdare!!

2008-09-09 @ 13:48:01
Postat av: Tessa

Framför tvättmaskin, d e pedagogiskt d! =)



Ja, Camilla, shopping medans är ingen dum idé. Sova ligger oxå högt prio på listan. Genom gastroskopin så ska de avgöra ifall de behöver "spränga" nedre magmunnen eller ej. I o med att han inte kan dricka ordentligt.

2008-09-09 @ 13:59:19
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Malin

Eländes elände, ska ni aldrig få lugn och ro? Tur att han INTE är undernärd, han är ju pigg och kry trots att matsmältningsapparaten krånglar. Han har liksom kommit på sitt eget sätt att växa och bli stor -bäst att äta lite hela tiden =) Skönt att han får sova, gastroskopi är ingen njutning kan jag säga. Hejar på er!

2008-09-09 @ 15:08:55
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Kim

tvättmaskin var grym TV i denna kimmens liv oxå =)

2008-09-09 @ 15:51:03
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Jenny

Skrutt. Tur att han inte är underviktig i alla fall, nån näring verkar han få behålla :P

Hoppas allt går bra och att det blir ett slut på spyeländet.

2008-09-09 @ 21:10:47
URL: http://jeneli.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0