Ser ut som jag blitt överkörd över ansiktet -av en lastbil



Har varit till Tandläkarna och visat upp mig. Fick lite starkare dos penicillin, men annars är jag helt normal. En sån typ som får lätt blåmärken helt enkelt. O d har jag ju erfarenhet av då jag ser ut som om jag blitt skjuten med hagelgevär på låren efter en kväll på fyllan.

Dagens bild:



Måste erkänna att man vart lagom förvånad då det var nåt i vägen för ögat imorse då jag vaknade. En stor blodfylld påse under ögat. Men nu har d lagt sig och svullnaden börjar gå ner, så det är bara att se ut som om man mött *ninjamannen (som jag för övrigt tycker är löjlig).

*Jag tror att det enda han vill är att bli uppmärksammad i media. Igår körde jag upp med ena halvan av bilen på trottoaren utanför bygget, för jag skulle ta kort på huset. I möte kom den där asiga typen, stenhård, gåendes mot bilen, inte en chans att han skulle gått åt sidan, så jag sket i att fota huset och körde ut på vägen igen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lite verkar svullnaden ha lagt sig men någon skönhetstävlingen ska du inte anmäla dig till denna vecka...

Idag blir det tacos med kyckling bestämdes just ..men antagligen soppa för dig hos oss kl 5.. fara hungrig till sparis m 5 barn blir dyrt...nördiga jag igen

2008-10-16 @ 14:25:22
Postat av: Tessa

MUUUMS, tänker tugga så gott jag kan!



Garv åt kommentaren. Ses snart.

2008-10-16 @ 14:32:45
Postat av: Lena

Nej men hur i helvete. Har du något program på datorn som du kan fixa till det sådär snyggt?? Dagen före såg du ju bara lite sned ut.

2008-10-16 @ 16:40:59
Postat av: Sandra o robbe

fick du ligga när du såg ut sådär undrar vi???

2008-10-16 @ 18:22:07
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Om jag FÅR menar ni väl!? För jag ser ut så än, om int värre. Nerds!

2008-10-16 @ 21:03:07
Postat av: Kim

menar de blåsan på kinden eller hagelskotten i låren tro? ;)

2008-10-16 @ 21:09:48
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Tessa

Haha, bra Kim!

2008-10-16 @ 21:12:53
Postat av: Andréa

på mig syntes det inte på utsidan, men satan vilken smärta jag hade istället. Därav svimningsattackerna vid alla tandläkarbesök efter det...

2008-10-16 @ 21:15:25
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: kussa sandy

hahaha..ja just ja..hahaha

Li svarade i telefon när jag fråga, om mamma har ont? " joooo, fast bara när jag trycker på det"...hahaha..

2008-10-16 @ 22:09:20
Postat av: Tessa

Hahaha, precis. "får jag känna?" hon skulle bra gärna vilja trycka till för att känna om det är mjukt eller hårt.



Tänk så olika d kan va. Jag har inte haft ont alls, däremot kliar det som fan där stygnen är, har varit dit med tops och gnuggat.

2008-10-17 @ 14:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0