Finner ingen rubrik

This is not happening...


Asså d växer!!!

Men det blöder inte, tar knappt ont, jag kan öppna munnen rätt bra och tugga lite grann. Har tagit det rejält lugnt idag, inte lyft Jeff knappt alls. Svägis har varit nanny och jag har varit hennes home made och lagat mat. Först lagade jag 1,5 liter majs- potatissoppa så jag inte går o svälter ihjäl. Sen lagade jag spaghetti med köttfärs till drösen. Men jag har inte ansträngt mig, för det får jag inte göra. Hoppas hoppas svullnaden inte är ännu värre imorgon, det här måste ju vara toppen av svullnaden, värre KAN DET BARA INTE BLI!

Kommentarer
Postat av: Andréa

nej men förlåt alltså, men jag kan inte hålla mig för skratt! Du ser faktiskt inte klok ut. Stackars, stackars lilla du....

Men jag fnissar lite ändå.. Tur att det inte tar ont iallafall, då skulle jag inte skratta! Jag kände mig sönderslaktad i truten efter mina visdomständer opererades ut, men de blev ju lite komplicerat också.



Det blir nog bara bättre efter idag skall du se, svullnaden ner. Men blånaden kan säkert bli o se fulare ut... =o) Du får välan uppdatera imorgon igen.

2008-10-15 @ 18:54:39
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Anne

Alltså shit va svullen du e!!Om det int e bättre imorgon borde du kanske visa d till nån tandläkare..När jag tog bort mina så var det int ens en tiondel av din svullnad!!Kramis o hoppas att det blir bra fort!

2008-10-15 @ 19:10:07
Postat av: Kim

håller med Anne, d ser ju...sådär ut. Tur som sagt att du int har ont.

2008-10-15 @ 19:30:51
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Ulle

Hoh, vilken bulle!! Schysst att du vågar dela med dig av svullnaden, tror inte jag e så sugen på att avlägsna några tänder efter att sett dina bilder...

2008-10-15 @ 19:34:52
Postat av: Tessa

Jammen våga, man är ju illa tvungen, det är så sjukt så ingen skulle tro mig annars.



Ska se hur läget är imorn, om svullnaden är stabil e d ok, om jag är ännu större får det väl bli en sväng via Cityläkarna då.

2008-10-15 @ 20:18:55
Postat av: Tessa

Inte Cityläkarna, men i samma hus. Tandläkarna mena ja juh!

2008-10-15 @ 21:16:42
Postat av: Tessa

Stackare jag tycker riktigt synd om dig ..Lina..fast jag inte kan hålla mig för skratt.

Tänker på dig som ändå var både till dagis o Hallen...fniss

Det börjar nog snart finnas risk för dina bristningar...

2008-10-15 @ 21:58:50
Postat av: Camilla

Det var nog min text fast du varit hit o ändrat namn på datan... Fast vi sku gärna se dig i profil oxå...

2008-10-15 @ 22:02:02
Postat av: Tessa

ja herregud, snart går d rykte om att Chrille är våldsam =) profilbild kommer

2008-10-15 @ 22:15:39
Postat av: Eva F

Shit, stackarn vaf svullen du är. De vill dra ut alla fyra tänder på mig men jag har inga problem med dem, vågar nog inte nu...

2008-10-16 @ 06:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0