Här sitter ...

Här sitter jag med jävligt snygg frisyr, men fett sjukt i skuldran. Nån muskel som har en sämre dag. Burana, tiger plåster o nån salva från apoteket som jag  påtat på lindrar men... Aj! Första känningen fick jag imorse då jag tvättade diskhon med diskborsten och drog runt, hugg. Svårt att göra vissa rörelser med högern. Det där tigerplåstret kyler, så nu fryser jag oxå. Går säkert skitabra på babysimmet imorgon d, ja för vi ska åka iallafall. Detta är dock sista gången för i år. Me and the kids, men jag har ju barnvakten Li med mig:

1. Idag satt jag i ena soffan och stickade lite på Lis halsduk, Jeff tog sig upp i andra soffan, Li fick ansvarskänslor och började sätta filtar på golvet nedanför så d skulle va lite mjukare ifall han ramlade.

2.
Jeff fick sin eftermiddagen-gnäll och Li gav ett förslag: "mamma spänn fast han i bilstolen så sätter du på Pingu åt oss, då e han lugn. Mycket riktigt, tutten o vovven och 30 minuters lugn hägrade.

Och idag smög hon efter mig då jag var ner till förrådet med grejer. Medans jag plockade in dem i förrådet så frågade jag henne ifall hon kunde gå och ta ner tvätten i tvättstugan. När jag var klar med mitt, var hon klar med tvätten. Världens bästa unge har man.

Kommentarer
Postat av: Anna L-B

Nu har jag varit in och uppdaterat mig i bloggvärlden igen :-). Alltid lika kul att göra det. Snygg frilla!

Mindre kul med axeln och mera kul med lilla/stora duktiga Li. Va klok hon e - kan inte låta bli att garva åt att hon e så vis på nåt sätt. Gött - vi får sikta på att ses nåt i veckan. Kramisar

2008-11-29 @ 15:01:56
Postat av: Tessa

Haha, jo lill-mamman lixom.



Kul att du uppdaterat dig och vet vad som hänt i mitt liv. Axeln bättre idag. Ja i veckan är det MIN tur att va fri, Chrille kommer hem, så tid borde finnas! Kram

2008-11-29 @ 15:41:00
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0