Skön kväll

Igår somnade Li 19.45 och Jeff 20.00. Jag trodde jag var i himlen och stickade klart Jeffs svarta halsskydd, vart schysst, men han kan nog inte ha det så länge, big head...sen hade jag vett att gå och lägga mig klockan tolv oxå. Jeff vaknade vid fyra och ville ha tutten o vovven, somnade om utan pip, vällingdax vid sju och sov sen till 8.45, perfekt tid att stiga upp en dagisdag. Li måsta väckas, hon sov som en stock, och det brukar vara hon som väcker mig och säger att Jeff är vaken. Morgontrött som hon är så drog jag bara upp persiennerna och häpna "ååå titta va mycket snöööööö!" Hon hade inte fått upp ögonen innan hon stod på knä i sängen och kikade ut -glad. Jag har aldrig varit piggare!

Idag ska jag tvätta och slappa inför kvällens arb.pass 17-20 som följs av ett härligt push-pass.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kom ihåg var du har "din handväska" om du behöver den för kvällen =)

Du kan väl gissa vad jag stickade på igår kväll! Lis kofta =) Uppe ända till 12, fattar du vad mycke det blev stickat =)

2008-11-24 @ 10:03:00
Postat av: Tessa

Men herregud, till klockan tolv, du måst ju va HELT SLUT idag =) duktigt stickat.

2008-11-24 @ 10:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0