Aj aj aj

Måndagens bodypump pass har gjort sig till känna, stel är jag och så begav jag mig iväg på ett pass lunch-core. Men satan i gatan, musklerna var korta som tennisbollar då jag skulle göra vissa övningar. Först fick jag int benen rakt utsträckta mot taket då jag låg på rygg -oh maj gaad. Vi gjorde en massa rumpövningar och AJ igen där gjorde sig pumpen igen sig till känna på baksida lår/rumpan. Mycket skönt med träningsvärk förståss, då man vet varför man har ont.

Snart är det kvällsjobb igen. Ska lägga upp mitt schema här som jag gjorde tidigare i tiden.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Muskelvärk är väl att musklerna förstoras o då värker det när de utvidgas...??? har jag hört =) men visst är det bra konstigt att man har så många oupptäckta muskler som ska förstoras...

2008-11-05 @ 15:33:19
Postat av: Tessa

Hahaa, näi den teorin tror int jag på. Musklerna pumpas ju stora redan då man tränar o int tar ju d ont. Vete fan vad det är som egentligen tar ont, muskeln är väl trött och sliten och vill vila bara.



Men från måndagens pass är verkligen en ny muskel i rumpan funnen, fan vad jag har svårt att gå, speciellt i trappor. SKÖNT!

2008-11-05 @ 21:34:55
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0