1 November

Ja ni anar inte vad folk det varit på Zeipels idag. Smet smet smet. Kul förståss. Har inte tagit betalt av en enda vara, då jag hamnade på att flytta hyllor och plocka upp varor. Kul. Chrille och Jeff har varit på babysim, Li är fortfarande hos mamma o pappa. Ska dit på middag. Sen har man inga mer planer för dagen, snart slut. Något som jag däremot ser framemot är träning på måndag. Har haft lite uppehåll då min grop efter ena tanden är WIDE OPEN. Ryggen har visat sig påmind idag om att den inte fått sin träning. Fattar inte att det är så enkelt som att träna, för att ryggen ska va bra. Minsta lilla uppehåll = katastrof. Har fått ungefär 15 "attacker" idag från ryggen och hamnat på golvet. Men det roliga är att det ju går över såfort jag går ner på golvet och ställer mig upp helt rakt.

Nej nu är Jeff riktigt sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0