Synd

Gjorde veckans höjdpunkt ikväll, Kantarellen
Träffade på en bekant (småbarnsmamma) och fick så roligt åt henne då hon berättade om sin julklapp från sin kille.

-Jaa, ett 6 månaders gymkort. Jag har det här i plånboken men har inte gått en gång och det går ut den sista. Han glömde lixom ge mig lediga kvällar utan gav mig bara ett gymkort som betyder "du är fet".

Hahaha, fy satan va ja skratta. Hon tillade oxå att hon inte hade mycket till övers för Kirsti K. Men vem har det.

Väl inne på svampen så gick jag förbi chipshyllan o givetvis slank det ner en påse släta original "till midsommar". Hann ju knappt komma hem och plocka upp den prasslande påsen ur kassen innan snålvattnet börja rinna. Chrille jobbar natt och började kl. 23. Jag gick o dregglade och längtade efter chipsen, som jag tänkte öppna o blanda till dipp när han åkt, kändes som en evighet.

En halv påse chips och 1 kg smältost med vitlök i som dipp, har jag just tryckt i mig. Det är ju oslagbart gott, prova! Käkar man chips med Chrille (händer en gång i året), så knaprar han ett flarn vart tionde minut och jag är proppmätt efter 10 minuter.Jag besparar mig den där kommentaren han skulle ha gett "oj då, lyxar vi till det lite."  Och efter 5 minuters ätande skulle han sagt, "finns det nåt kvar i den där JUMBO påsen, eller har du hunnit äta upp allt?"


Kommentarer
Postat av: Malin

Så där kan Jussi också va, fast han bombar in ostbågar var och varannan kväll istället medan jag är en sucker för smågodis. Så om vi någon gång har köpt en godispåse som vi ska dela på, så äter han en var tionde minut och efter en stund säger han -hoppsan, fanns visst inte mycket kvar att välja på här..

2008-06-17 @ 22:49:32
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Hahahhaaaaaaaaa, ja de är då roliga när de väl har nåt att komma med =)

2008-06-17 @ 22:59:50
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Linda

Stefan kan vika ihop påsen och sätta tillbaka den i skåpet efter en stund. Förstår inte hur han lyckas.

2008-06-18 @ 07:47:58
Postat av: Tessa

D gör ju jag med efter 10 minuter, men då e d bara smulor kvar i bottnet. Vill inte se eländet som orsakade mitt illamående =)

2008-06-18 @ 09:27:11
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: kussa sandy

asgarvade åt småbarnsmamman!!! fy faan va typiskt! det vra väl som Robbe då, som gav mej hårförlängning till julklapp.Men först nu, I JUNI fick jag passligt att fara och göra det ( tar fem timmar ) och då var han dessutim in och jag fick amma Chillie bakom disken...baksluga jävlar!

2008-06-18 @ 22:16:48
Postat av: Tessa

Hahahaha, ja härliga pappor!!!

2008-06-19 @ 08:02:46
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: sanna

haha:)=Jumbo påsen, han har humor din man iallafall!

Själv var jag också en sån där flarnknaprare förut men numer hänger jag ganska bra med i mannens takt..

2008-06-19 @ 12:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0