Sömnrapport

Inatt har man sovit hyfsat iallafall, känner mig för tillfället någolunda utvilad. Vi har tagit bort Jeffs refluxmedicin för att kolla läget. Han vaknade med ett sånt där skrikanfall vid halv fem, måsta ta upp honom o bädda om med rejäl sluttning i sängen, han somnade en timme senare mage mot mage på mig och sen flyttade jag över honom. Han somnade djupt efter lite mjölk och sov till åtta. Summa sumarum har jag själv sovit 4 + 2, 6 timmar e rätt mycket  =)  Nu ska vi traska iväg till Esplanad på frullefrukost. Konstigt tomt med bara en hund o barnvagn, ingen tös som cyklar i förväg och lydigt stannar inför varje korsning och övergångsställe.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du har verkligen otroligt söta barn. Varje gång jag går in på din blogg och ser den där bilden på Jeff längst upp på sidan vill jag bara pussa honom på kinden. De där tefatsögonen, plutmunnen och fantastiska öronen är ju helt oslagbara!

2008-06-15 @ 09:54:33
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Asså I KNOW, dom e ju så satans söta (på bild när de är tysta och i stilla, hahahaha)

2008-06-15 @ 15:23:35
Postat av: Camilla

De är faktist söta annors med =) idag har jag ju haft Jeff här lite medan Chrille fått fara runt o fixa toaletter , lampor etc här på Cika. Många var o peta på han kan jag ju säga med 226 pers boende =)

2008-06-15 @ 17:20:24
Postat av: Tessa

Asså herregud, vad kul för Jeff. Jag ringde 2 ggr, men nej, ingen hjälp behövdes sa han -så jag hoppas verkligen inte han var till besvär där. Ibland e din bror ganska konstig =)

2008-06-15 @ 20:58:59
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Vissa säger ju att Cika är ett familjärt hotell.. för att inte försämra det hela störta sen mina tre ungar in hit o skulle "hjälpa" till =)



En fyllis frågade nu här för någon timme sen vart bebban tagit vägen o att jag bara måste hälsa åt honom =)



Decibellen har varit hög här i utepoolen kan jag lova idag...

2008-06-15 @ 21:18:12
Postat av: Tessa

Hahaha, ja jag vet själv hur mysigt det är när man reser runt i Thailand o bor på hotell där bebisarna e med, eller i butiker där bebisar o småbarn ligger o sover på en liten matta brevid. Så mysigt!



Pratade med Ellen o hon sa att hon inte varit i o simmat i poolen för den va full med nåjsiga finnar, hahaha.

2008-06-15 @ 22:06:14
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: kussa sandy

Li liknar på Robban på en där bilden.....

2008-06-17 @ 20:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0