Lugna puckar

En lördagsmorgon kl. 9, tom i magen, ögonen kliar, näsan är täppt, endast lillfisen hemma, så sitter jag vid datan. Chrille jobbar som ett kolli nu inför öppningen av Hotell Esplanad. Man ser han lite vid middan, och har man tur så e man vaken när han kommer hem, och om mornarna stiger han upp TIDIGT, lagom tid för att hinna ta upp Jeff, byta o mata honom, så får jag en varm stund under täcket, som alltid får mig att somna om, och sen när jag vaknar e jag såå trött!

Jag har alltså ännu inte ätit frukost, e vrålhungrig, har ont i huvet, måste äta! Täppt i näsan av nån underlig anledning och bara så så trött. Kanske dax att vika upp persiennerna och vräka i sig en brakfrukost (smoothie?) för att sen trycka på ON-knappen. Här finns att göra både innanför och utanför väggarna. Grannarna får väl hjärtstillestånd om dom hör att jag går till tvättstugan den här tiden. Måste hålla lite.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Känns som jag har on knappen nertryckt nu typ fastnat =) gick ännu sen igår kväll färäldrar på stan promenad

2008-06-07 @ 11:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0