Barnpolikliniken

Glömde jag berätta att vi fått remiss till Barnpkl. Jag och Jeff drog ju till HC i torsdags för att nu få en början på en utredning om Jeffs nattproblem. Vi fick remiss. Skönt att få in foten där, jag slutar inte nåjsa med dom innan allt är svart på vitt. Han kan inte bara vara "ett sånt barn som ÄR skrikigt om nätterna", varför i helvete vill ett barn skrika sig hes om det inte har ont nånstans, mitt i natten dessutom. Jag blir så trött så trött. Iallafall så är han snart förhoppningsvis i trygga händer, om han nu inte hinner växa ifrån sina problem innan allt blir utrett. Suck. Skulle vara SÅ skönt om han kunde bli "normal" om nätterna. Han e ju världens gladaste annars, älskar allt och alla, han har ingen skillnad vem som går iväg med honom i vagnen, vems famn han är i, bara han får mat och några leenden o kramar. Han har väl abstinens om nätterna när det går för länge mellan kramarna? Whatever it is, please make it pass...

Nej ska väl kika in lite på tradera och huuto innan jag lägger mig. Fick ju faktiskt sova 6 timmar i natt, det är min melodi det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Suck vad jobbigt att han har så svårt med sömnen.. sover han på dagarna? Vi är ju bortskämda med Melvin på det sättet att han sover jättebra på nätterna, men bara korta stunder på dagarna. Han blir gnällig då eftersom han skulle behöva sova. Sen får man ju sån där "bebis-beredskap", att det inte går att sova på nätterna fast man skulle få, 6 h är mycket för mig också. Lycka till med pkl!

2008-06-16 @ 22:22:38
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Jo oftast sover han 2 ggr på dagarna, först en knapp timme och andra gången 2,5-3 timmar. Helt okej d. Kanske han sover för mycket på dagen och är PIGG där mitt i natten? Hahaha

2008-06-16 @ 23:06:14
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Malin

Ja, haha, så pigg att han skriker rakt ut liksom.

2008-06-17 @ 20:49:13
URL: http://melvins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0