Spikmatta

Äntligen äntligen har jag köpt en!
De sålde spikmattor utanför Ele & Kele nu ikväll då vi gjorde stan. Li ville ju ligga på den tvärt och det fick hon innan hon skulle sova. Hon har nog ärvt sin mors tycke för smärta. Vilket ju är bra. Imorgon ska hon till tandläkarn, gissa om hon räknat ner. Och hon lääängtar tills hon får sin spruta på nästa rådgivningsbesök.


Hörde härligt mysljud "ååå d e så sjöööönt", då hon låg i sängen sin.

-Jag vill ligga på den ALLA kvällar. E d okej? För jag går ju o sova före dig, så kan du ta den sen.

Mitt gullegryn, hon somna på två röda efter 5 minuter på spikarna. Gissa om jag längtat efter mattan, det är det enda som får mig till ro. Ska använda den alla dagar, så nu måst jag sluta och bege mig till mattan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle aldrig lägga mig på en sån... Fast det sägs att dom är bra

2008-07-22 @ 23:10:04
Postat av: Elin

Jag skulle aldrig lägga mig på en sån... Fast det sägs att dom är bra

2008-07-22 @ 23:10:16
Postat av: chris

Den är härlig att ligga på..

Hon där ungen e så söt att jag får utslag..

kram Chris

2008-07-22 @ 23:22:00
Postat av: Tessa

Det är faktiskt såå sjööönt =) Hahaha, utslag

2008-07-23 @ 08:29:44
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0