Go kart!

Ikväll var vi till Kartingbanan i Lemland och rejsa bussigt
Jag har inte kört Go kart på 6-7 år typ. Och nu har de fått så där ultramodernt att man får ett papper med tid på alla varv man kör, gissa vem som NÄSTAN tog hem det  =) Vi köpte ½ timme. Först körde Chrille, Jack och Lussan 10 minuter och bästa personliga var: 46.49 (Chrille), 47.81 (Jack) och Lussan va lite skraj och hade 1.14:25. Sen var det min tur att vara barnfri för en stund, jag körde personbästa på 43.65. Sen måsta ju Chrille ta de sista 10 minutrarna och vinna över mig, och han slog mig på tiden 43.63, vittu vad störande! Gud vad kul det var.

De har öppet alla dagar 12-20, och de sa att mellan 13 och 17 kan d va en och en halv timmes kö, ruttet. Vi kom precis lagom, vid halv sju, inte en käft, fick köra direkt. Så hopp i bilen och ta en sväng, jag utmanar er!!

Imorgon bitti ska man upp übertidigt, lite över sju för resmål Furuvik! Tillbaka på måndag kväll.
Adios!

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha förstår precis tävlingsmänniskan är ett faktum när man sitter i bilen där o kör, var i höstas o körde...bilen snurra runt i ivern, Sampa fick sitta själv på läktaren o vänta o äta glass medan hans tokiga föräldrar körde men ett år till sen lär han räckas ner o får vara med...Han väntar! =)



Hoppas Furuvik o Gävle blir bra!

Kramisar

2008-07-14 @ 10:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0