Gåvagn

Nu ska Jeff upp och gå o stå hela tiden. Han blir så frustrerad då han inte har nåt som rullar. Han bara äääälskar att gå då man håller honom i händerna. Ska se om jag får en gåvagn lånad. Inatt har han förresten bara vaknat 2 (eller 3?) gånger och jag vaknade pigg och utvilad, I löööv.


Såhär fort kröp han mot kameran.


Ikväll bär det av på tjejmiddag som jag huxflux vart inbjuden på här. Men jag ska ju va hemma kvart i tio, för då ska Chrille på jobb. Lika bra d, för annars stänger jag Arken i vanlig ordning.

Kommentarer
Postat av: chris

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Dom där öronen som gjorda att suga på.......... :)

Chris

2008-07-16 @ 19:00:54
Postat av: Tessa

Jo de är faktiskt SPECIELLA eller hur ska man uttala sig? =) De är elastiska oxå, han brukar dra i dem som om de vore gummisnoddar

2008-07-16 @ 21:56:42
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Malin

Men asså.. de ÄR verkligen så söta att tårna krullar sig. Öronen alltså.

2008-07-16 @ 22:57:21
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Ulle

Här finns en gåvagn att låna!! Är gömd långt inne i en skrubb på vinden, finns en viss 2-åring som älskar att köra på Sacko med den :(

2008-07-17 @ 14:28:17
Postat av: Jenny

Snacka om koncentration där, biter i underläppen. Gullskrutt.

2008-07-17 @ 18:16:14
Postat av: Tessa

Ulle: Lånar GÄRNA om ni får fram gåvagnen.

2008-07-17 @ 22:01:23
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0