Dagen

Idag har vi verkligen hållit på
Började med att tvätta 3 maskiner tvätt, Oscar ringde och var fikasugen. Jag o kidsen hakade på till Robert´s. Där satt vi ett bra tag. Gick in via Dillen där Li skulle spendera sina bortglömda pengar som hon tjänade då hon sålde bort lite grejer på Bettans tidigare i vår (20 euro). D vart klistermärken för 19,20 EUR (och då får jag personalrabatt). Hon har en stark känsla för klister- och bokmärken. Och vi uppmuntrar det då det är sånt som tar lite plats, och som hon har nytta av många år framöver. Go ahead!

Chrille mötte upp oss, vi traskade via Hallen o köpte en halv broiler + sallad, hem och hämtade cyklarna, kastade ihop lite badkläder och cyklade iväg till nabben med varsin gullunge bakpå. Chrille och Li var ut till flotten, jag och Jeff höll oss på land och rullade oss i det nyklippta gräset o avslutade Nabben med lite gung.


Har man stark pappa så måste man få hård fart, naken -i babygungan.


Jeff har oxå blivit en digger av swing!

Sen cyla vi till stan och fika på Robert´s och upp "via" Stadshusbacken o kika o lyssnade på Magge U på torget. Jeff somnade mitt i konserten och sover ännu, lite våld krävdes dock för att få honom i stilla då jag lyfte över honom till sin spjälsäng. Han börja ju digga och headbanga på alla fyra tvärt, trots mörkt, tyst rum. Starka släktdrag till sin mor där. En trevlig dag och kväll tillsammans med HELA familjen, även mannen såhär mitt i sommaren, myspys.

NU mattan!

Kommentarer
Postat av: Kim

Diggade jeff till "kung i baren" månntro? Skönt med beach i detta vädret =)

2008-07-23 @ 15:45:47
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0