bid.ax

Är någon bekant med www.bid.ax?

Fattar fan inte hur d där går till jag.

Kommentarer
Postat av: Anne

Tjenis! jo det funkar så att om dom hat tex en ipod där så bjuder du tex 1.60e för den och e det ingen annan som bjudit lägre än dig så får du den för det men säg att jag oxå sku bjuda 1.60e då blir inte budet unikt och då åker det bort!Då kan sk"Pelle" hade bjudid 3.70e och ingen annan det så då får han köpa ipoden för det..ja du förstår säkert nu :) och så e det budgivning inom en viss tid förståss,så har man flyt kan man få en plasma tv för tex 23.30e! Det finns massor av såna här sidor på nätet! kram

2008-07-02 @ 10:51:44
Postat av: Tessa

Å tack fröken Bid! Nu hajjar jag nästan precis.

2008-07-02 @ 15:34:59
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Katta

Hej snygging,

Jag råkar ju vara riktigt haj på budgivningar... Har bland annat ropat in en Nishiki-cykel till priset av 13,38 eurosar, Ipod touch för 7,79 € och ett Nintendo Wii för 78 cent. Gääälet! Har dock lagt detta på hyllan. Vendela gillar inte datorer... En liten kommentar till Annes inlägg; jag tror att Bid accepterar endast hela euron.

2008-07-02 @ 20:30:32
Postat av: Tessa

Tjena Katta, ja just ja, minns att jag vart avis på er Touch. Herregud, börjar jag med det där sitter jag snart med en massa elektronikprylar som jag int behöver. Men GUUD vilka fynd man kan göra.

2008-07-02 @ 20:52:32
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Katta

Instämmer. Här sitter jag då med en Wii som varit i bruk exakt tre gånger. En till dammsamlare... Men touchen is the shit!

2008-07-03 @ 07:09:48
Postat av: Linda

Katta: Jag bjuder 10 euro för ditt Wii. =)



Har inte du varit med på tradera Tessa? Du borde väl veta allt om detta?

2008-07-06 @ 11:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0