Beachbesök

Ja idag drog hela barnaklanen till Nabben
Lotta + 4 ungar, Ulle+ 3 ungar och jag + 3 ungar (Li och Emma for aldrig till dagis idag). Ungarna lekte bra, så man knappt märkte av dom. Jag glömde bort att jag hade barn med, Li och de andra barnen lekte fint vid strandkanten, uppe på klätterställningen (ett tag hörde jag Lis brööööl därifrån, men det viskades att Viggo 2 år hade klöst henne, så jag låtsades bara som om jag inte hörde henne, och vipps hade det gått över och hon var i full lek igen) och i sanden, som barn SKA göra när man e på stranden, så mammorna får ta´t lugnt  =)  Vi bänkade oss lagom nära sväris o kusinerna, så plötsligt  var Jeff med Ellen o Dessi för att senare dreggla i sin faster Camillas famn. D va då jag glömde bort honom, skulle han ha krupit iväg skulle jag kommit på det för sent kan man säga. Jag e totalt hjärndöd.

Efter 4 timmar packade vi väskorna och drog söderut hemåt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj! Med så många barn är jag imponerad över att ni hade ens hälften med er hem! Skratt åt Li som var så ivrig med leken att hon inte orkade bry sig om klös =) Brukar ju annars vara viktigt i den där åldern -mammaaaaa han gjorde så.. hon gjorde sååå osv.

2008-07-04 @ 17:20:10
URL: http://melvins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0