I K E A !

Äääntligen, IKEA utan bromskloss!!! Är han med så stoppas allt som ska i vagnen med ett "vad ska du ha det där till?" eller "inga mera skrot nu". Kommer förmodligen hem med en massa onödigt nudå, finns det nåt som heter 30-års trots? Jag har granskat katalogen och fått ihop en fin liten lista. Nu gäller det att tänka  f ö r v a r i n g.  För det är det ont om här just nu, och för att klara ytterligeare 1½ år så måste vi tänka här.

Susanna är chaffis och plockar upp mig 7.25, tror att det är det tidigaste jag (och Jeff) stigit upp (om jag ska hinna byta blöja och tvätta han lite så räcker det väl om man stiger upp 07.10?) Ska trycka i mig lite postafen sjösjukepiller så jag slipper hänga ring med gapande spädbarn. Om IKEA skrev en kompis såhär i senaste mailet:

Ha så kul på IKEA, det är ju bussigt barnvänligt i varjefall. Och i varje hörn sitter en morsa som ammar med en skrikande unge brevid och de är alltid värre än ens egna...

Lät så bra. Ska välja ut den bekvämaste soffan att amma på, eller i en dubbelsäng, liggandes. Får man somna på IKEA?  =)

Nähäpp, ska väl gå o knyta mig, är väckning om några timmar. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kim

ha så kul på ikea =) shoppa loss för mig med *garv*

2008-02-14 @ 23:56:55
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Chris

Shoppa loss bruden !!!
men glöm inte Jeff i nån spjälsäng i din iver..
Kram

2008-02-15 @ 08:21:42
URL: http://lancy.webblogg.se/
Postat av: Camilla

lite avis =) men är jätte glad att ni kom iväg för jag vet att du behöver det just nu, blev nästan orolig när du börja prata om dåligt väder.
Lycka till med att fylla bilen!!!

2008-02-15 @ 09:49:46
Postat av: Catta

Nej tyvärr Tessa så får man inte somnan där... Dom blir väldigt sura på en då och vill att man lämnar butiken direkt typ.

2008-02-15 @ 11:14:15
Postat av: Camilla

låter som någon varit med...??? =)

2008-02-15 @ 13:07:35
Postat av: Jenny

Hahaha, "glömma Jeff i spjälsäng". Nåja, sover han gott kan du väl låta han dyna där så du kan titta i lugn och ro :) ha så kul!

2008-02-15 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0