Nyårafton

Jag kan inte fatta det. Asså jag har NOLL nyårs-feeling. Jag har varit på sånt pisshumör sedan julafton, ingen stämning, bara nedstämd. Ikväll ska vi på middag till mamma och pappa och jag hoppas att jag får lite filis om jag får i mig några bärs. En rolig filis, inte en sån där lipfylla som jag hade på julafton. Li ska sova över där och Chrille har ju sin vita deffperiod i vanlig ordning, så han är gladeligen hemma med Jeff. Inte mig emot, så därför BORDE jag ju få känslan. Känslan att vilja vara kring glada människor och skåla in det nya året.  Jag ska göra mitt bästa. I jeans och top, som vanligt alltså.

Jag har pratat med så många vänner som köpt strumpbyxor, stay ups, nya klänningar och glitter, har humöret på topp och som tidigt skulle börja fixa sig inför kvällens middagar etc. Jag sitter här i jeans och munktröja och känner att far jag vidare nånstans efter middan så skulle jag helst göra det iförd just munktröja och jeans. Varför har inte jag klänning-filis? Nåja, lika bra det. För det är förbannat kallt att skåda raketer iförd nylonstrumpor i -3 grader i stadshusbacken, fy farao. Hoppas jag snubblar över den där känslan snart. Kanske borde öppna en kall brun? Alkohol gör en lycklig - för stunden.

Nu ska jag pussa på mina busfrön, sen ska jag ta en titt i garderoben, kanske finner jag nå gamla använda leggings med knän (som ingen ändå skulle märka) och nåt festligare än en munktröja till  =)


 ***   ***   G O T T   N Y T T   Å R !   ***   ***

Kommentarer
Postat av: Kim

det blir nog bra ska du se trösta

Far i vad du vill, jag har inte nåt speciellt på mej heller, jeans och en tröja :)



Gott nytt år anyway :)

hoppas nästa år blir ett Tessigt år =)



Keep your head high

2008-12-31 @ 17:43:50
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Tessa

Krrraaam Kim =)

2008-12-31 @ 20:14:46
Postat av: sandra

love you miss you and you fucking go in munkjacka if you feel like it!!! det skulle TESSA ha gjort...



"leggings me knän"..hahaha...

2009-01-01 @ 09:54:43
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Lena

Gott nytt år! Träffade dej ju en gång på arken igår, men sen såg jag dej inte igen :( Hoppas du hade riktigt roligt! :D

2009-01-01 @ 11:35:12
URL: http://lenaworld.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jaha Lena, träffa jag dig. Jag har 3 minnen från arken, shot, att jag mötte Eva som såg ut som en vit ängel och att jag köpte en cider. Sen är det totalt svart.



D vart iallafall byxor och top =)

2009-01-01 @ 15:39:59
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0