Huset


Nu har väl alla ni sett huset typ 14 gånger såhär långt. För det har nämligen inte hänt så mkt på utsidan på några veckor, men jag har inte haft med mig kameran. Men såhär långt har det iallafall framskridit på utsidan  hittills. Detta kort är taget idag:

Till skillnad från sist jag publicerade huset så har väl lite brädbitar runt fönstren kommit till, men de gör mycket d. Nu tror jag byggarna har jullov. Allt vart lite försenat och vi har nu plussat på en månad för inflyttet, dvs september 2009. den som väntar på nåt gott. Och dessutom så går tiden så förbenat fort nuförtiden så vi kommer vara där i ett huj.

Kommentarer
Postat av: Kim

obeskrivligt vackert :) gott nytt år huset :D

..och gott nytt år på ägarfamiljen med =)

2008-12-31 @ 15:29:54
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0