Torsdagsaktiviteterna

Först backade jag i en bil här hemma på parkeringen med fart, såg den int o gasa på, jävla nörd man e. Ont i huve fick man då man lixom inte bara gleed in i volvon, huvet, mitt stackars huvud slungades back i nackstödet, varför fan måsta jag gasa då, bråttom? O trots när det kraschat så fattade jag fortfarande int att det hänt, det var ju för fan inget där då jag tittade i backspegeln. Suck. Bra början på dagen. In o lipa, nåt konstigt chocktillstånd. Raka spåret till svägis o förbereda smörgåstårta till Ellen som konfirmeras på lördag. Lagade egen majonäs, hackade alla ingredienser i matberedaren. Underbar pryl d.

Påvägen hem måsta jag ju till försäkringsbolaget, hela jävla kofångarn bak måst bytas ut, rejäl smäll då hela fästet tryckts in. Och in till Bilhallen för uppvisning. Lekte inte skön kan jag säga. Kan fortfarande inte fatta att jag kan vara så förbannat klantig. Ska aldrig mer köra bil känner jag nu. Usch.

Ikväll vart det simning. Li som övervunnit rädslan att man typ dör då man åker vattenrutsch är över. Hon sku ju åka hundra gånger. Hon ska väl ta igen 2 år av förlorad åkning nu. Jeff simma på i vanlig ordning o hade ständigt dyblött ansikte av alla skvätt o ansiktsdopp. I babypoolen kunde han ju stå och gå runt, lajbans.

Och just nu är jag nyligen uppkommen från källaren där det målas för fullt. Hyllplan och lister. Bra att ha dem målade iallafall, ifall man råkar få tid och käppen ur arslet o få hyllorna på plats. Den dagen den lyckan  =)

Nu e jag så satans trött o huvet dunkar (vad är det med mig o mitt huvve!!!??)

Imorgon blir det:
-rådis
-smörgåstårtalagning
-trav (Lis pålle ska springa, håll tummarna!)
-sen borde jag åka och gratta gudmor Ann (Mia & Sandras mamma) som har 50-års kalas imorn.

Kommentarer
Postat av: Sandra

klantarsle!!! Menar stackars ändå...hälsa morsan om du far...inga va sten sen!!

2008-08-15 @ 10:41:09
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Kim

stackars "blääsra" (om d nu va den du körde), Såg Eldorado i morgonposten, håller tummarna :)

2008-08-15 @ 16:23:04
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Tessa

Japp riktigt klantarsle.



Joo, d va ju liiiite kryddat i texten ang. syrran o Eldorado, men sådär blir d med Nyan, den tidningen tycker jag att alltid skriver lite hur de vill, inte alls som de intervjuat. Japp d va blääsran, haha.

2008-08-15 @ 17:33:20
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Sandrai

hur gick d för hästhelvete? ( frågar för att låtsas va hästintresserad)

2008-08-16 @ 11:52:21
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Han galoppera i starten o vart fittit efter! Damn horese!!! Däremot vann Li 118 sek efter att ha fått hantera en svensk tjuga fritt! Good start.

2008-08-17 @ 01:16:18
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0