Loppis

Imorgon kväll mellan 18.00-21.00 är det ju loppis på torget. Det har varit fullbokat alla onsdagar hela sommaren, men en vänlig själ som jobbar på Cikada hade "hört" att jag brukar hålla på med loppis. Så hon frågade mig ifall jag ville låna en klädställning av henne och dela bord med henne imorgon kväll! SJÄLVKLART! Hon själv säljer grejer, så det passar ju bra att jag då bara har barnkläder.

-Så nu ryker en del av Jeffs storlekar 62, 68, 74 som han vuxit ur. En del märkeskläder lämnar jag dock hemma, de vill man inte kränga bort på loppis då de betalar 5-10 gånger mer på nätet  =) 

-Lite av Lis kläder far å, men det är inte ofta det ens är loppiskvalitet på hennes kläder mer. När hon har dem i typ 1½ år hinner de bli fula. Men lite jeans o sånt håller ju kvaliten. Ska bli kul, ränner ju en massa folk där så man kanske träffar på en och annan bekant. Och så har de ju "lovat" regnfritt.

-Har suttit i en timme och plockat kläder på galgar, så nu ska jag plocka fram kassaskrinet som jag fick i nån födelsedagspresent då jag var liten, raffsa ihop lite växelpengar och sen gå och lägga mig.

Natti

Kommentarer
Postat av: kussa sandy

varifrån"rafsar" du småpengar ifren? jag rafsar i robbes plånbok jag!!! hahaha..

2008-08-06 @ 12:39:43
Postat av: Tessa

Hahaha, ungarnas spargrisar!!! Hahaha. Nej från Espen kommer d massa krafs.

2008-08-06 @ 14:53:38
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

Hoppas d blir bra försäljning då =)

2008-08-06 @ 16:28:42
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0