Jobba

Idag har jag varit på jobb. Å d va skönt, imorgon är det 10-17 som gäller, ensam, no break. Men det blir säkert lugnt. Söndag lixom, högsäsongen börjar luta mot sitt slut, knappast så många som köper leksaker på en regnig söndag. Det lär förmodligen gå lite spel. För det har folk köpt idag, familjespel och dataspel, inga hink o spadar. Det var riktigt kul och kom hem 45 minuter efter stängning, gick liiite trögt med att räkna kassan. Gick inte på rutin direkt. Cylade hem i regnet, varma sommarregn, helt okej faktiskt.

Skallen värker än. Pratade med sjukhuset och de frågade lite konstiga frågor som "har du varit medvetslös". Jag hade lite svårt att svara på den fråga då jag faktiskt inte vet. Jag jagar fortfarande vittnen till mitt fall. Men ingen var med. Nåja, jag har iallafall ingen yrsel eller så, men tar d bara lugnt ändå, för ju mer jag anstränger mig, desto värre dunkar huvvet. Nu ska jag se på film. Vi har varit och hyrt film för första gången på typ 2 år.

Skönt att va nykter.

Kommentarer
Postat av: kussa sandy

tja ,jag skriver från min nya iphone!!! Satan va coooolt!!!!

2008-08-02 @ 21:07:09
Postat av: Jenny

Aj, inte kul med bulor.

Jag fick en fet bula när jag skulle göra Dirty Dancing lyftet med Helena i min klass (på universitetet märk väl, inte högga). Hoppade upp då och for med huvet rätt i golvet. BANNNGGG! Alla tittade skräckslagna på mig innan jag reste mig, borstade av mig och sa att det var väl inget. Men nog värkte skallen efter det... fast man leker ju tuff.

2008-08-02 @ 21:14:15
URL: http://jeneli.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Helvede, DD lyft (fniss)hur länge hade du ont Jenny? Jag går ju på Burana för att klara dagen.



Sandra iphone, du börjar ju bli mer modern än någon! Herregud.

2008-08-02 @ 22:51:26
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jonas

Skulle du haft en "kadaverbåt" skulle detta aldrig ha hänt... Vårda bulan med eftersvall så går det över snabbare.



//Kapten Jant af Gåsövägen

2008-08-03 @ 01:05:37
Postat av: Kim

Skönt m "lugna" dar på jobbet =) hoppas bulan lägger sig.

2008-08-03 @ 11:39:31
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Mia

hade ocksa en fyllo bula en gang. E fortfarande inte riktigt saker vad som hande. hmmm oj

2008-08-03 @ 15:27:09
Postat av: Tessa

Hahahaha

2008-08-03 @ 16:43:03
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

stackare... orsak att vara vågrätt kanske =)

2008-08-03 @ 18:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0