D funka

Han somna tjugo över nio som en klubbad säl. Han skulle gärna ha somnat i bilen från Mariebad redan kvart över åtta. Chrille måsta sitta o underhålla honom i bilen då jag var till torg-Rökkas o köpte korv me brö. Nu återstår det att se om natten blir lika bra som föregående:

Jeff vaknade kl. 4.30 och sen sov han vidare till 7.30 då han ville upp (men int jag). Men däremot så skulle Bianco ut mitt i natten, mitt i ösregnet KLOCKAN 3!!! Händer ju en gång i året att hon begär ut nattetid + att Li kom till vår säng när jag precis somnat mot 4 snåret. Men vafan, asså var det för tyst i huset då han för första gången i sitt liv sov en vettig natt eller????? Fy helvete, snacka om otur.

Det är så ovanligt att båda sover den här tiden, klockan känns som om den skulle va halv tolv. D e skönt med rutiner igen. Ljuva höst? Jag som tidigare hatade hösten.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det är nått magiskt med den här hösten. Verkar föra med sig ett stort lugn istället för deppiga känslor.



Fy satan vad irriterad jag skulle ha blivit på hunden iallafall. Barnet måste en ju ta under sina vingar (hunden också iofs, men varför just en tyst natt?)



Hoppas Jeffisen får sova gott i natt, Li också för den delen. Vilja somnade vid 8-halv 9 nångång. Lär vakna imorgon vid 6, men sen somnar hon nog om igen. Imorse slocknade vi sked och sov till 10. Mys!

2008-08-04 @ 22:13:27
Postat av: Tessa

Jo jävla hund. Låter mysigt me sked, IBLAND får man Jeff att somna om (om han vaknar typ halv sju), då kan han sova till halv nio. Men först ska man tvinga ner sumokillen i sängen och sen hålla i honom tills han ger upp och somnar utmattad =)

2008-08-04 @ 22:44:23
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Lena

Finns inget värre än att sova dåligt på nätterna. Har haft mardrömmar i flera nätter nu. Men jag ska väl inte klaga på lite mardrömmar. Jag har varken skrikiga ungar eller skitnödiga vovvar att ta hand om.

2008-08-05 @ 09:36:35
Postat av: Lessa

Jag har inte riktigt fattat var det var ni skulle bygga hus, bara på ett ungefär. Häromdagen körde jag och Micke förbi!

-Kolla, det är där som Tessa och Chrille... Hmmm, ja, typ. Det måste vara deras "hål", eller nåt! :)

2008-08-05 @ 10:12:54
URL: http://lessa.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Ja Lena mardrömmar är ju drömmar, jag lever i en mardröm om nätterna så... =) nej d e ju helt okej med 2-3 gånger per natt, känns lite som heaven.



Lessa jo! Det där hålet är vårt blivande hus =)

2008-08-05 @ 16:12:50
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0