Är helgen över redan?

-Shoppingen var kul. Timmarna gick, och vi gick ut till bilen vartefter och tömde våra shoppinghänder och laglydig som man är så parkerade vi om bilen en gång då parkering med P-bricka bara gäller 3 timmar. Täby Centrum är faktiskt idealiskt för shopping. Där finns allt under ett och samma tak. God mat att välja bland, jag åt bl.a. sushi, dreggel. Fann lite kläder till barnen, inga onödiga denna gång dock, höll mig och VISA kortet i skinnet. Men ändå for det iväg långt in på 4 siffrigt, fattar inte. Tog en avstickare till Flygfyren i Norrtälje pv hem så man fick med sig lite billiga blöjor och 10 burkar av min favorit grytbas "Mr. Cheng´s Massaman Curry", fittigt gott.

-Jeff har halkat in på dåliga vanor och Chrille hade matat honom 7 ggr förra natten (bra yr måst man förstås va om man går med på d men men, i nattens virrvarr). Så inatt har han fått smaka på mammas hårda tag och inte fått en droppe mellan tolv och halv sju. Han har ju skrikit sig hes, men nu får det vara nog på konstigheter. Får se om han hajat hinten till denna natt.

-Gick förbi bygget idag och där hade ju givetvis hänt saker då man varit borta en dag. Imorgon är det måndag igen och det kan jag inte förstå. Jag ska till tandläkaren, åter igen. Ingen aning hur länge d tar, kanske d ska porslinas igen, d tar ju hundra år förstås. Hål har jag iallafall. Chrille har redan gått och lagt sig (innan elva?! Klokt gjort).

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja täby är absolut bäst att handla i.

4 siffrigt är ju inte såfarligt i sverige vetdu, man tar ju bort en nolla typ =)

nattis snart får jag gå hem för ikväll, detta är ju sent för mig... =)

vi får göra upp vad jag är skyldig för Ellen! gjorde iallafall mitt bästa att sköta om din familj + att du har lite sur plommonsaft att hämta som Li hjälpte mig plocka, sockret tog slut =)

2008-08-24 @ 22:01:30
Postat av: Tessa

Nej börjar det fyrsiffriga på en 1:a är det ju lugnt, men gjorde d det?



Hmm skyldig för Ellen. Blir väl ett decimaltal av vad VISA räkningen kommer att visa. Ska kolla. Mums, sur saft -me love!

2008-08-25 @ 10:18:20
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0