Vet ni vad

Vet ni vad 1:
Har blivit så inspirerad av svägis, så gissa vad jag har skaffat. EN STEGMÄTARE! Snacka om att bli triggad. Nu ska Chrille oxå köpa en så "ska vi tävla" , kan ju tillägga att han GÅR överallt, hela tiden, medans jag helst tar cykeln eller bilen om jag ska på andra sidan stan.

Hemifrån - dagis är det ca 1000 steg

Idag har jag inte gjort några aktiviteter över huvudtaget, förutom att fikat och ätit upp alla bondkakor hos svägis, lagat mat till 8 pers och fixat på Lis säng en sväng. Stegantalet stod ändå på 5700 nånting av att "bara va" (plussade dock till 1000 steg för dagislämnandet och hämtandet). Och då satte jag på den först klockan 12 idag. Det är jävligt intressant att veta hur mycket man rör på sig. Längtar tills imorgon för att se hur många steg jag får då (men herregud vafan skrev jag nu?!)

Skaffa en du oxå!

Vet ni vad 2:
Igår somnade jag 22.30!!!!!!!!!!! Det är historiskt.

***

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mina slutade igår på 14 245 =)
Jag lånadeju iallafall Jeff o Bianco när du lagade mat, perfa deal =)

2008-04-23 @ 10:14:39
Postat av: Mita

Shit va man rör på sig EGENTLIGEN!!!! Nu fick jag lite bättre att vara för jag tar nog ett par steg om dagen jag oxå, pust....
Bara tanken på hur många steg du tog igår gjorde antagligen att du blev trött och slocknade, ha ha....

2008-04-23 @ 14:58:12
URL: http://mita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0