Favoriter

Vad har ni för favoritsidor ni besöker?

Alltså när jag sätter mig vid datan besöker jag i första hand:

Jennys blogg
Mitas blogg
Sandras blogg
Cindys blogg
Min egen blogg
Lessas blogg
Lindas blogg
Camillas blogg
Elins blogg
Cattahs blogg
Huuto.net (när jag har nåt till försäljning där)
Tradera.se
Ebay.com
Aftonbladet
Expressen

Fattar ni sen att man inte bara sätter sig en kvart framför burken. Ibland hinner jag inte läsa nyheter då det hänt en massa på bloggarna. Tydligen är andra människors liv mer intressant än vad som står på Expressen och Aftonbladet. Jisses -Get a life!

Kommentarer
Postat av: sanna

Haha alla är vi olika:)
Jag kollar på din blogg enbart,Alla resesajter/Andelsbanken/Ålandsbanken,Fastighetsmäklarsidor/Husis,samt googlar efter vad jag nu för tillfället vill läsa om..

2008-04-04 @ 11:57:40
Postat av: Camilla

Här läses då bara min o din blogg, snacka om att du är högt på listan som får den äran =)
annars är det mest bara jobb relaterat...

2008-04-04 @ 13:08:51
Postat av: Lena

Den vanliga rundan är din blogg, brorsans hemsida (pirkka.no ...gå in och kolla, han har rakat av sig sitt långa hår!), Sandras blogg, fastighetskonsult, ålandstidningen, ibland nyan, xit, aftonbladet, expressen, min email. Sen blir det ganska mycket trädgårdsrelaterade sidor då jag gör skolarbeten.

2008-04-04 @ 13:51:54
Postat av: Mita

Japp, är oxå i bloggträsket. Jag läser några modebloggar oxå (och inte BARA mina bekantas bloggar), så det tar tid. Kollar på lite "kändissidor", typ poch24.se för att uppdatera mig och så lite nyheter förstås......
Ibland kollar jag in vädret oxå, intelligent eller hur!

2008-04-04 @ 14:08:53
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: kussa sandy

Shit, vad du e busy! jag brukar kolla din blogg, min blogg, min mail...hmmmm..ålandstidningen..nya åland. Det tar det mesta av min tid på datorn faktiskt... SEn brukar jag faktiskt smyga in på Mitas och Jennys blogg ibland..kuliga brudar dom där..

2008-04-04 @ 17:32:53
Postat av: Mita

Nu Sandra har jag ju en TILL blogg som är ett måste!
Chillie är ju så sööööt!

2008-04-04 @ 17:39:10
URL: http://mita.webblogg.se
Postat av: Lena

Å nu ha jag å fixat blogg.

2008-04-06 @ 16:39:28
URL: http://dolcetto.webblogg.se
Postat av: Vickan

Kan du inte länka dom där bloggarna så man själv kan gå in och glutta?

2008-04-06 @ 18:48:26
Postat av: Astrid Bolund

Tycker mycket om det du skrev! Kul att se lite nyttiga saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0