Gjort och ogjort

Idag har jag:

-Lunchat med Susanna på Bagarstugan.
-Varit på akupunktur
-Bokat tid för laser för ryggen (alternativ till massage), ska dit imorgon efter jobbet 12.15.
-Varit till Sparhallen, var nog ett halvår sen sist. Och Kantarellen (rädisor).
-Lagat en mycket god maträtt, och det tog bara 15 minuter. Wok med nudlar, massaman curry och cocosmjölk (lite snott recept från svägis, men ändå)
-Varit på Yoga för blivande mammor, och där var en och annan bekant med bulle i ugnen.
-Tvättat en maskin tvätt.
-Lipat till S.B.S (Shaken Baby Syndrome) filmsnutt om lille Kaleb. Gå inte in där om ni ej har tid (tar ca 10 minuter) eller har möjlighet att lipa tröjan blöt. Hur kan man skaka en liten så grymt???
-Sett på TV!!! Premiär för Du är vad du äter. Fattar inte att folk kan trotta i sig såna mängder käk! Skönt att se på TV för en gångs skull.
-Känt när Jeff hoppar studsis på min urinblåsa.


Saker som jag hade tänkt göra idag, men som fortfarande är ogjort (23.41)

-Baka mitt nyttiga bröd.
-Plocka undan härhemma, ser ut som d varit inbrott.
-Slipa lite på en metallkorg som jag ska måla till Dillen.
-Kolla vad som finns i babyklädväg.
-Besöka Kalmers och se vad man kan köpa för presentkort för 90 euro (eller mer). Vill ha en juicemaskin.
-Hänga tvätten. D måste jag göra nu.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Dessis kommentar på massaman curry förrådet som ökat var inte possitiv fast det är jag. Tack! fast jag missade visst betala er på sista besöket, vart lite snabbt tror jag bestämt..men så kan det ju gå när man bjuder hem o drar iväg själv sen =)

2007-09-21 @ 10:23:32
Postat av: Tessa

=)Hahaha, jasså Dessi diggar inga riktigt den heller, fniss. Tackar för maten, den var god som vanligt. Schysst av oss o komma o käka o sen dra oxå, hehe. Vi bjuder på Massaman burkarna, vi lär inte gå under för de.

2007-09-21 @ 12:34:28
Postat av: Camilla

Halloj
nya jobbtiderna behövs...även om jag jobbar hela veckan som du säkert fått m dig =)

2007-09-24 @ 11:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0