Mer jobb=mer energi - Inget på schemat=orkeslös

Med någolunda god natts sömn, soffvila efter maten igår, en lugn och sansad morgon med en dotter som smygit upp och satt på TVn utan att väcka en, så blir man slö som en snigel. Trots frukost i lugn och ro + kaffe på d, så hänger mina ögonlock tunga och jag drömmer om att få krypa ner under täcket igen, fastän jag varit uppe i 2 timmar redan.

Jag skulle borda ta upp tvätten som varit nere i torkrummet en dag för mycket, jag älskar att vika tvätt, men jag ORKAR bara inte gå ner och hämta den. Jag ORKAR inte dammsuga, trots att dammråttorna dansar lördagsvals, diskmaskin är inte tömd, så nytt diskberg har vuxit upp på diskbänken, det ligger grejer och kläder överallt, även på golvet (Hama pärlor, pyjamasbyxor, hårspännen mm). Solen skiner i.o.f.s ute, fast Li är nöjd på soffan. Jag tror jag tar en powernap!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj! lyssna!
skit i om du är slö... var bara det nu!!!!...har jag ju sagt =) kan ju hålla m Jenny om att du annars är duracell Tessa

2007-10-14 @ 11:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0