Thursday bloody thursday

Lis första blodbad. Hon höll sig över 3 år, men det är väl nu det börjar?

Innan läggdax
igår så skulle Li duscha, för hon såg verkligen ut som, ja nåt som katten släpat in? Hon han bara in i badrummet nakopelle så hördes en duns, en ordentlig smäll. Några sekunder senare började vrålet, jag hörde att det var allvar. Hon hade försökt klättra i badkaret själv. Chrille var på plats och ropade dit mig. Ut bär han en röd, naken flicka. Chrille som är lite känslig för sånt där hade även lite panikartad blick. Det forsade blod från munnen. Jag lade henne på köksbänken och tryckte mot ungefär 20 ark hushållspapper. Som hon spexade med händerna så var det blod ÖVERALLT. Det tog inte länge förrän jag konstaterade att tänderna satt kvar och det var inte hål rakt igenom läppen utan jack rakt in. 

Hon lugnade sig snabbt, men var nog i chocktillstånd av allt blod. T.o.m jag var blodig i ansiktet. Nu blir ju sängen helt blodig, snyftade hon. När blodet koagulerat sig, och hon duschat bort allt blod, fick hon se sig i spegeln. Nämmen, det är ju nästan borta juh! Sen fick hon se på film i sängen och mysa. Somnade fort av utmattning. Nu har hon två jack i läppen och säger att läppen känns bra idag.

Jag har dock ringt försäkringsbolaget och anmält olyckan. Så jag ska in och göra en skriftlig anmälan på detta, ifall ärr uppstår på de permanenta tänderna senare, så får hon det fixat. Hon har nämligen ont i de övre framtänderna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojoj, stackars liten!
Ja, jag borde också ringa bolaget kanske. Joel hade lite ont i tänderna han med.

2007-05-25 @ 08:36:47
Postat av: sanna

aaaaaaaaaaj,huj.bra att du ringde med..det har jag o gjort för Natanaels del förut..o ibland kan d va bra om den "känslige" parten håller sig undan då
blodet forsar jo..JAG brukar va den med PANIK i blicken hemma hos oss så ungen blir ännu räddare,förvånad???

2007-05-25 @ 10:28:33
Postat av: Tessa

Haha, ja jag kan ju tillägga att hon vart bra mycket lugnare efter att han med raka armar, panik i blicken sträckt över henne till mig (som om hon skulle haft spetälska). Det var ju bara lite blod... och Jenny, ring bolaget du med.

2007-05-25 @ 10:50:18
Postat av: faster

Stackars lilla fasters gullet.... Oftast ser det ju faktist värre ut än vad det är som tur är men nog är det ju hemskt när det händer..
Kan se Chrille framför mig =)

2007-05-25 @ 12:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0