Lilla Madeleine, om döden och så lämnar vi ön...

Har någon undgått att höra och läsa om kidnappningen på lilla Madeleine McCann 4år? Jag lider så med familjen. Vad skulle inte snurra i ens tankar om någon har tagit ens barn? Och speciellt snott det genom fönstret från hotellrummet. Jag blir galen. Förbannade idiotjävel. Och stackars Madeleine, måste ju fundera vad som pågår. Jag tror att hon är vid liv, och jag hoppas hon snart får förenas med sin familj igen, och att den där jäveln åker fast så det ryker om det. Ni som inte vet vad jag skriver om behöver bara gå in på t.ex aftonbladet eller expressen, där följs spårningen dagligen.

Li pratar om döden.
Om när hon ska dö. Att hon inte vill dö. Och om att vi alltid ska vara tillsammans. Man svarar ju så enkelt och ärligt som möjligt, att alla människor dör när de blir gamla. Men jag vill inte dö, svarade hon. Jag sa att när hon är så gammal gumma att hon inte kan gå längre, då vill hon nog snart dö för då är det så jobbigt att leva, men det är sååå länge dit. Men då tänker jag cykla...

Imorgon drar vi ju till Sthlm med Eckerö 8.30. Chrille kör oss, och dimper av oss med lite extra täcken och kuddar, som Robban ska få som gästtäcken. Sen drar han vidare till IKEA, dit vi inte får följa  =(  och hem på kvällen. Vi kommer hem med sena eckerö på lördag. Ska bli skönt att komma från ön lite och träffa brollan på tu man hand. Sällan vi 3 syskon är bara vi.

Jag har fyllt Lis mp3 spelare med favoritlåtar och sagor. Ny favoritlåt är Backstreet Boys "I still", som går varm så fort man sätter sig i bilen (idag 6 ggr pv ut till Susanna och Sebbe). Hon mimar bra med, och det ser verkligen skönt ut när hon sjunger med några rader.

Håll tummarna för lilla Madeleine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0