Så lätt att bli fast

Hade slött en gång och gick in och googlade på "spel". Vidare kom jag till spel.nu och "pop & drop" (barnspel, typ åldersgräns 3. När man skjuter färgade bollar och få minst 3 så spricker dem). Ja, jag har ju spelat det där ibland vid slöa tillfällen. Och idag när jag skulle spela så säger sidan "vi har noterat att du spelar detta spel ofta, dax att registrera dig?"

Jammen fy satan, nån jävla pop&drop queen är jag ju inte, jag har inte ens 1/4 i högsta poäng mot vad high score är. Iallafall, för att vid eventuella high score höjningar få mitt namn på listan, så reggade jag mig.

Det är ju sol idag, kanske man skulle gå ut. Har även frissatid bokad och så har jag lagat lunch åt mig, Lina och Jenny. Ett litet experiment. Hoppas det är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0